Nieuws uit de Bibliotheek

Onze studiekring 50+ iets voor jou?

Ben je 50+ en sta je nog volop in het leven? Wil je je geest scherp houden en de wereld om je heen blijven ontdekken? Dan is de Studiekring 50+ van de ZINiN Bibliotheek echt iets voor jou!

In een gezellige groep ga je aan de slag met boeiende onderwerpen die jullie zelf kiezen. Of het nu de laatste ontwikkelingen in de Amerikaanse politiek zijn of de of misschien wel over een actueel Tv-programma, samen duiken jullie erin, wisselen ervaringen uit en leren van elkaar. Geen echte diepgaande studie, maar denk eerder aan een nieuwsgierige oriëntatie op nieuwe, uitdagende onderwerpen.

De Studiekring 50+ komt iedere twee weken samen, en zorgt ervoor dat je op een leuke manier op de hoogte blijft van alles wat er speelt in de wereld.

Ben je enthousiast geworden? Neem contact op via of bel naar 0548 – 613 342.