Nieuws uit de Bibliotheek

Gratis lid tot 27 jaar

ZINiN Bibliotheek heeft heel erg leuk nieuws voor alle inwoners van de gemeente Hellendoorn onder de 27 jaar. Vanaf 1 september ben je namelijk tot je 27 jaar gratis lid van de ZINiN Bibliotheek!

Met deze verandering hopen we het leesplezier te vergroten en meer jongeren te bereiken.

Gratis tot 27 jaar
Voorheen kreeg je op je 18e plotseling een rekening voor een betaald lidmaatschap. Geen leuk cadeau toch? Op die leeftijd heb je weinig te besteden en ben je vaak druk met andere dingen. Daarom is het tijd voor verandering. Door het lidmaatschap gratis te maken kunnen we jongeren blijven bereiken en bedienen. Bijvoorbeeld met studie en ontspanning.

Goed om te weten

Ben je tussen de 18 en 26 jaar en heb je al een betaald lidmaatschap? Dan wordt je lidmaatschap bij de volgende verlenging automatisch gratis verlengd. Ook jij hoeft vanaf 1 september niks meer te betalen tot je 27e.

Meer weten?

Kom naar één van onze vestigingen. Ook kun je contact opnemen via 0548-613 342 of mail naar