Ontdek wat je allemaal kan in de bibliotheek

De Bibliotheek heeft zoveel te bieden. Natuurlijk die uitgebreide collectie met talloze verhalen. Maar ook: een afwisselend activiteitenaanbod, met workshops, cursussen, lezingen, studie- en leeskringen en nog veel meer.

En wist je dat je altijd bij ons binnen kan stappen met je vraag? Wij helpen je graag verder.

Kijk hier al onze activiteiten in de agenda

Online cursussen

Oefenen voor je theorie-examen? Een spreekbeurt of werkstuk maken? Of een nieuwe taal leren? Bij de Bibliotheek vind je een schat aan digitale cursussen en trainingen.

Begin met leren >

CampagneProposities Nieuwsbrief Theorie

Digitaal handiger worden

Heb je vragen over je computer of tablet? Heb je een DigiD nodig of wil je zelf je zaken met de overheid regelen, zoals het doorgeven van een verhuizing? Dat kan allemaal in de Bibliotheek.

Bekijk het aanbod >

CampagneProposities Nieuwsbrief OnlineHandiger

ZINiN MaakLab

In het MaakLab vind je een breed scala aan apparatuur en nieuwe technologieën. Of je nu een ervaren maker of gewoon nieuwsgierig bent, in het MaakLab van ZINiN kun je onder andere de volgende apparaten uitproberen: 3D-printer, een lasersnijder, borduurmachine en snijplotter.

Leer meer over de Maakplaats >

CampagneProposities Nieuwsbrief Maakplaats