Nieuws uit de Bibliotheek

Belangrijke mededeling: Nieuw inlogsysteem!

Vrijdag 21 juni zijn wij overgegaan op een nieuw inlogsysteem. Voortaan kun je voor al onze diensten (o.a. online bibliotheek) dezelfde inloggegevens gebruiken. Alle leden hebben een e-mail ontvangen met een (nieuwe) gebruikersnaam. Het wachtwoord is niet veranderd.

Heb je een lidmaatschap bij de ZINiN Bibliotheek, maar geen e-mail ontvangen? Laat het ons weten via .

Helaas (!) werkt nog niet alles even goed.

Op dit moment is het voor sommige leden niet mogelijk om in te zien welke boeken ze in huis hebben en wanneer deze ingeleverd moeten worden. Dit probleem is bekend bij ons en wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.

Loop jij tegen andere zaken aan? Bel (tijdens openingstijden) of mail ons gerust via 0548-613342 of . Wij zullen zo snel mogelijk reageren en het probleem proberen op te lossen.