Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Ontwerp je eigen sleutelhanger in het KidsLab (8-14j)

Kom naar het KidsLab en ontwerp je eigen sleutelhanger! KidsLabs zijn online workshops en je kunt op twee woensdagen meedoen in de ZINiN Bibliotheek in Nijverdal. De workshops worden via een groot scherm gegeven en er zullen medewerkers van het MaakLab aanwezig zijn om je te helpen.

Voor het maken van je ontwerp gebruiken we de gratis website Tinkercad (www.tinkercad.com). Zorg ervoor dat je van tevoren een account aanmaakt op deze website met je eigen e-mailadres.

Het is handig om je eigen laptop, computer of tablet mee te nemen als je die hebt. Tijdens de workshop leer je stap voor stap hoe Tinkercad werkt en hoe je een unieke sleutelhanger kunt ontwerpen. Na afloop stuur je jouw ontwerp op en wordt hij voor je uitgeprint. Je krijgt hem dan later thuisgestuurd. Ga creatief aan de slag en ontvang jouw zelfontworpen sleutelhanger per post!

De workshopdagen zijn woensdag 23 oktober en woensdag 30 oktober. De workshop is gratis!

Geïnteresseerd in deze workshop? Vanaf 1 september is het mogelijk een plek te reserveren. Dus zet het in je agenda, want vol = vol!