Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Kinderboekenweekspektakel: ‘Lekker Eigenwijs!’

Het is weer Kinderboekenweek, ZINiN Bibliotheek heeft een heus Kinderboekenweekspektakel georganiseerd voor kinderen die op de basisschool zitten. Er zijn veel toffe activiteiten en workshops deze dag.

Zo kun je leren om je eigen robot te coderen. Geef opdrachten via de computer en laat de robot bewegen! Verder komt er een pop-up escaperoom. Ben jij eigenwijs genoeg om de oplossing te kunnen vinden? In het theater kan je genieten van de voorstelling ‘Dwars’ van Tijl Damen. Het liefst doet Tijl de dingen nét een beetje anders dan anderen. En of dat nu altijd een goed idee is? Volgens Tijl wel, want als je naast het gebaande pad loopt, zie je van alles wat een ander niet ziet! De voorstelling sluit aan bij het thema van de Kinderboekenweek; ‘Lekker Eigenwijs’ en is voor de echte dwarsliggers!

En alsof dat nog niet genoeg is, organiseren we nog veel meer lekkere eigenwijze activiteiten!

Je kunt je binnenkort hier aanmelden voor de activiteiten en de familievoorstelling van Tijl Damen.